Pavel Kolář

Absurdistán2

13. 07. 2016 20:13:33
Myslíte si že absurdistán , co jsem popsal včera, nemůže být absurdnější? I to se velice mýlíte. Realita překonává očekávání.

Můj lehce ironický článek byl stažen v době, kdy ho mohlo číst maximum lidí do soukromých s odůvodněním, že nemá ozdrojované informace. Inu, myslel jsem si, že píšu blog, ne vědeckou práci. Tak jsem si dal tu práci a informace ozdrojoval. Pravda, mnoho informací pochází ze samotné iDnes a netuším, do jaké míry jsou tyto informace důvěryhodné, ale budiž. Docela bych uvítal, kdyby cenzoři četli články alespoň svého domovského serveru, odpadla by možná poptávka po prokazování. Přes ozdrojování desítkami linků nebyl text akceptován, cenzor si začal vyhrazovat právo kecat do textu a to až tak, že požadoval změny formulací, například slovo "analfabet" požadoval zaměnit za "neumí německy". Tuto nepřípustnou cenzuru odmítám. A proto se obávám, že to byl můj poslední článek zde zveřejněný. Potkáme se třeba ve svobodnějších částech internetu navzdory.

Ozdrojovaný článek si můžete přečíst viz link http://pavelkolar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=535951

Autor: Pavel Kolář | karma: 31.23 | přečteno: 1451 ×
Poslední články autora