Pavel Kolář

Dalo by se tvrdit, že otázka života vesmíru a tak vůbec již byla nejen zodpovězena a pár let to už je.
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4885x

Pavel Kolář

70 hodin o vodě

Nastala nám postní doba, kdy někteří lidé dodržují půst. Pominu-li zcela duchovní stránku věci, pak i ta fyzická je zajímavá. Nedalo mi to a tak jsem vyzkoušel i já, již po druhé, žít o vodě necelé 3 dny. Tady jsou moje zkušenosti.

25.2.2012 v 13:59 | Karma: 36,79 | Přečteno: 32595x | Diskuse| Věda

Pavel Kolář

Existují strážní andělé?

V téhle předvolební době není moc času na duchovno. Všichni na sebe křičí a jeden druhého se snaží přesvědčit o své pravdě. A za ten den toho máte už tak akorát dost. A pak najednou... najednou se stane věc, která vás přinutí zastavit se a zapřemýšlet. O sobě, o světě a o smyslu, proč se některé věci dějí tak či onak.

19.5.2010 v 23:43 | Karma: 42,61 | Přečteno: 6920x | Diskuse| Věda

Pavel Kolář

Sytý hladovému nevěří aneb jak jsem hladověl

Se zájmem jsem si přečetl článek kolegy blogera , který popisuje svůj mnohodenní půst. Přiznám se, že přestože mi to připadlo zmatené, zaujalo mne to. Po určitém váhání jsem se rozhodl, něco podobného vyzkoušet sám na sobě. Získaná zkušenost je mnohem cennější než přečtená, navíc mě to zajímá z vědeckého hlediska. Koneckonců, je to určitá forma deprivace, která je jako jediná pozitivní, jak bylo pozorováno mnohdy v minulosti a je pozorováno i v přítomnosti. Podle různých zdrojů má přiměřené hladovění dokonce léčivé a očišťující účinky a samozřejmě má tento efekt racionální vysvětlení. Takže proč to nevyzkoušet?

19.2.2010 v 8:03 | Karma: 38,41 | Přečteno: 9319x | Diskuse| Sport

Pavel Kolář

Komůrka hrůzy

Stačí drobnost. Jedna reklamní akce, jeden dobře míněný nákup a z vaší oblíbené místnosti úlevy se stane komůrka hrůzy.

7.6.2009 v 22:43 | Karma: 19,58 | Přečteno: 2191x | Diskuse| Osobní

Pavel Kolář

Jak mě napadl vánoční kapr

Jednoho krásného dne, před několika lety jsme jeli s manželkou nakupovat dárky do jistého nejmenovaného hyper-super-mega nesmyslu. Protože jsme utratili přiměřeně velkou částku, která převyšovala jistou stanovenou mez, byl jsem vybídnut prodavačkou, ať si jdeme vybrat zdarma kapra. To jsem ještě netušil, co bude následovat.

9.12.2008 v 8:06 | Karma: 37,12 | Přečteno: 3592x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kolář

Co dělat, když šlápnete do ho…

Tak už toho mám dost. Pohár trpělivosti přetekl, míra tolerance byla vyčerpána. A to se o mně nedá říct, že bych měl snad malou trpělivost. Ale pokud se něco opakuje po dobu více jak pěti let a má narůstající tendenci, prostě ten okamžik jednou musel nastat.

14.11.2008 v 0:12 | Karma: 19,69 | Přečteno: 1495x | Diskuse| Ostatní