Diskuse

Detektor kovů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Brad Pittbull

10. 2. 2010 12:04
Zajímavé..

Mně se takto otevřel makrosvět s příchodem nového foťáku do domácnosti. Denní vycházky s hafíkem tak dostaly tu pravou šťávu...

0 0
možnosti

viveka77

2. 1. 2010 18:07
Jinak k tematu

Je pro mně zajímavé, potkat se s člověkem, kterému procházky přírodou připadají fádní a jednotvárné, zatímco vyhledávání kousků kovů v hlíně nikoliv :-)

0 0
možnosti

Pavel Kolar

2. 1. 2010 18:30
Re: Jinak k tematu

Asi nechápete merito věci. Jít po stodvacáté po té stejné cestě jenom proto, abych po ní šel mi zrovna zábavné ani objevné nepřipadá. Na druhou stranu lézt do kotárů jenom proto, že tam jsou mi taky připadá podivné. Ale jít tam za nějakým cílem a pak objevit něco zajímavého, to už je jiný šálek kávy. A ty kousky kovu vypovídají o historii mnohem víc, než si asi myslíte. Najednou zjistíte, že ten brdek, na kterém stojíte bylo hradiště z 11 století a pak najdete o kus dál místo, kde bylo pravděpodobně nějaké stavení, ze kterého nezůstalo zhola nic, jen brázda v terénu a těch pár hloupých kousků kovu.

Mrkněte třeba sem: http://www.lovecpokladu.cz 

0 0
možnosti

viveka77

2. 1. 2010 16:08
Co ten jezevec?

Vypadá, že tam spadl a nemůže ven.

0 0
možnosti

Pavel Kolar

2. 1. 2010 17:18
Re: Co ten jezevec?

Ano. Jenže ta past byla nachystaná myslivci a nechtěl jsem se jim do toho plést a angažovat se ve věcech, o kterých nic nevím.  Dal jsem mu alespoň vodu. 

0 0
možnosti

Nero

2. 1. 2010 15:49
Inu pole se hnojí

A do hnoje lidé vždy odhazovali odpad!

Za pár let tam najdete i (následuje řada jmen)

0 0
možnosti

KOLDAK

2. 1. 2010 14:03
To vypadá zajímavě:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS