Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

dolch

19. 8. 2011 21:10
Malá oprava

poločas rozpadu je střední hodnota doby, kde se rozpadne polovina izotopu. Páč doba, kdy se rozpadne "přesně 50%" atomů, je pro každá vzorek (byť stejného radionuklidu) samozřejmě různá.

0 0
možnosti
AR

Don don

19. 8. 2011 20:39
no

je zajímavé, že já si nepamatuji ani událost 14 dní starou. Některé věci se mi vryjí do paměti - většinou ty, které mi cosi přinášejí. Třeba cestování, životní zlomy a podobně. Něco mi také mozek zabsorbuje a následně bez mého vědomí vypustí a já jej pak marně namáhám. Třeba to souvisí se sněním. Mé sny jsou ve stereu a 3D. Prý však sny mažou paměť. Pak se tedy nemohu divit, když se mi zdají krásné sny a bdělý stav mi z mysli vymažou. Jenže kolikrát si ani na ten sen nevzpomenu. Začarovaný kruh.R^:-)

0 0
možnosti
FV

vg38

19. 8. 2011 19:36
proč je to v sekci věda technika?

něco takového by mělo byt spíš v sekci "společnost"

s vědou ani technikou to nemá nic společného

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

19. 8. 2011 19:25
Ano, máte pravdu

R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4885x
Dalo by se tvrdit, že otázka života vesmíru a tak vůbec již byla nejen zodpovězena a pár let to už je.