Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kion1111

2. 7. 2009 21:35
Co dodat?

S EU na věčné časy a nikdy jinak;-DR^

Pochopitelně karma!

0 0
možnosti
PK

Ccecil

2. 7. 2009 21:31
Moje zkušenost

Snad už to bude OK

Měl jsem 3 digitální teploměry a každý ukazoval něco jiného. Přesnost 0,1 stupně, ale jen někdy, záleželo na konstrukci a podobně. Ale co bylo nejhorší, že pokud se vybily baterie, nezměří teploměr nic a navíc začne ukazovat hausnumera.

0 0
možnosti
PK

Ccecil

2. 7. 2009 21:24
Omlouvám se

Nevím, proč se mi tam kopírují cizí příspěvky?

0 0
možnosti
PK

Ccecil

2. 7. 2009 21:23
Tak já Vám to pane povím

Evropa kráčí do ...jak to napsat aby to automatický cenzor pustil...do pihele tmavýho. Je to to místo, kde záda ztrácejí své poctivé jméno.

0 0
možnosti
PP

pavouk první

2. 7. 2009 21:04
Tak já Vám to pane povím

Evropa kráčí do ...jak to napsat aby to automatický cenzor pustil...do pihele tmavýho. Je to to místo, kde záda ztrácejí své poctivé jméno.

0 0
možnosti
PK

Pavel Kolar

2. 7. 2009 21:07
Re: Tak já Vám to pane povím

Jinými slovy tam, kde jsou konce dovedeny k dokonalosti a přestávají platit zákony zdravého rozumu.

0 0
možnosti
RL

Limburger

2. 7. 2009 21:03
Pane kolego, v principu souhlas...

a ohledně nesmyslných nařízení a byrokracie ať už domácí, či šílené a stále více bující z EU si naprosto rozumíme. Jen se obávám, že jste tentokráte nezvolil zrovna šťastný příklad.

Velmi souhlasím s tím, aby se z běžného koloběhu výrobků, když už to trh nedokázal zajistit, skutečně stáhly výrobky potenciálně nebezpečné. A k nim rtuťové teploměry patří, stejně jako to byl azbest a výrobky z něj, jako to byl olovnatý benzín, DDT, různé karcinogenní plasty (viz dětské hračky) atd atd...

Takže opakuji, říkám spolu s Vámi "ne" nesmyslné byrokracii, ale to, co jste dnes vzal za příklad náhodou nesmysl není. Škoda, nechtíc jste tím navíc možná dal argument těm, kteří onu byrokracii zastávají...Tak se s tím teď tady poperte.

Přeji vše dobré, jinak Vaše blogy moc rád čtu a oceňuji R^ Zdraví Richard Limburský 

  

0 0
možnosti
JF

jirkausti

2. 7. 2009 20:55
souhlas

Bohužel máte naprostou pravdu. :-(

Naštěstí jsem si už dříve udělal slušnou zásobu cínu k pájení (Sn-Pb) takže mi to vydrží možná do konce života. ;-)  A nějaké ty klasické žárovky v rezervě také mám...

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4885x
Dalo by se tvrdit, že otázka života vesmíru a tak vůbec již byla nejen zodpovězena a pár let to už je.