Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kladivar2

20. 1. 2010 10:52
9. prosinec 1965, 17:45

severovychod USA a cast Kanady byly 6 dni bez proudu.  Hodne lidi uz nato zapomelo co se tenkrat delo a to nebyla technika na vysi jako dnes a vse provazano internetem.

Nechci malovat certa na zed ale ze kolaps drive ci pozdeji prijde to je jisty jako Amen v kostele. Jedno jestli krachem bank, nedostatkem ropy, valkou ci nejakymi erupcemi.

I kdyz bude dostatek EE i tak muze dojit ke kolapsu (valka, ropa, supervulkán, etc)

Dnes kdy se defakto vse prepravuje po vode (more a oceany)  a po silnici jidlem pocinaje odpadky konce musi byt kazdemu jasne co by znamenal vypadek ropy byt i na kratsi dobu v radu mesicu.

0 0
možnosti
P

ptakdrozdak

20. 1. 2010 10:29
Haity?

Haiti. Ne Haity, prosím.

0 0
možnosti
PK

Pavel Kolar

20. 1. 2010 10:44
Re: Haity?

to mi uniklo. Děkuji za upozornění.

0 0
možnosti
TJ

bodlinka

20. 1. 2010 10:21
kolaps civilizace

No, bydlím na venkově, 50 m od potoka, zahrádka a slepice se vždycky hodí a jako veterinář budu mít taky svou cenu, protože hospodářská zvířata jsou hospodářská zvířata. Ještě pořídít zbraň a jsem připravená na všechno, rozhodně jsem na tom líp než průměrný obyvatel Jižního města...

0 0
možnosti
PK

Pavel Kolar

20. 1. 2010 10:27
Re: kolaps civilizace

Ano. O tom bude další díl.:-)

0 0
možnosti
D

Dolfa

20. 1. 2010 10:17
A já si zase vzpoměl na knihu

 Tma od Ondřeje Neffa ;-D. Ta má k popisovanému kolapsu ze zmiňovaných knih nejblíže. A je nejdrsnější.

0 0
možnosti
PK

Pavel Kolar

20. 1. 2010 10:26
Re: A já si zase vzpoměl na knihu

Ano, také Konec trávy a Luciferovo kladivo.

0 0
možnosti
LO

permanent

20. 1. 2010 10:03
Souhlas !!!

R^ Právě jste sepsal něco, o čem přemýšlím už dost dlouho a na ten den D se ale vůbec netěším. :-( Ludmila

0 0
možnosti
MBI

nebolševik

20. 1. 2010 9:58
... v tom jsem se probudil

a měl jsem ruku v nočníku. Víte, co mne na tom nejvíc pobavilo? To používání technologií minulých století. Zkusil jsem si představit technologii  zpětného zavedení těchto technologií, je to docela zajímavé duševní cvičení. Kupříkladu v nemocnicích sestěhují postele do jedné velké místnosti a léčit budou studenými obkladky na čelo. Pak se zruší splachovací záchody a nočníky se budou vylévat z okna  na dvůr. To vše nejlépe preventivně. ... Jistě, žijeme ve velice sofistikované civilizaci, která je přirozeně "choulostivá", ale to by si spíše měli uvědomit její nadšení oprávci, zelení, IPCC, Merkelová s Obamou, Paroubek a další - od těch hrozí daleko větší a reálnější rizika.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

20. 1. 2010 9:53
Dobrý

R^

0 0
možnosti
PP

Tyqua

20. 1. 2010 9:49
Já si zase vzpoměl na knihu

John Wyndham - Den trifidů, doporučuju, super apokalyptická četba :-)

0 0
možnosti
H

hoky

20. 1. 2010 9:46
vzpomněl jsem si na knihu

Robert Merle - Malevil

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4885x
Dalo by se tvrdit, že otázka života vesmíru a tak vůbec již byla nejen zodpovězena a pár let to už je.