Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Novotnak

20. 5. 2010 13:43
Tak silné dežaví jsem neměl, ale

To s tím telefonem a voláním se mě stává poměrně často, zvlášť u blízkých lidí. Dřív se mi také stávalo, že skoro pokaždé, když jsem se podíval kolik je hodin tak bylo buď 11:11 22:22 nebo i běžnější 12:21 21:12 ale i obyčejnější 23:32 01:10 atp. Ale tou už přešlo.

0 0
možnosti
MS

Darien

20. 5. 2010 14:29
Re: Tak silné dežaví jsem neměl, ale

jo, to se mi stává taky....

0 0
možnosti
S

suessemausi

20. 5. 2010 13:26
moje zkušenost

když mi bylo 15 let, byla jsem s rodiči na dovolené v Jizerkách a měla jsem se o den dřív než oni vracet vlakem domů. Od rána jsem měla intenzivní pocit, že za žádnou cenu nesmím tím vlakem jet, že se něco stane....bylo mi z toho opravdu až fyzicky špatně...hledala jsem tedy různé výmluvy a možnosti, jak se dostat domů. Nakonec mě  vzal autem jeden známý. Když jsem si večer pustila zprávy, málem jsem omdlela...vlak, kterým jsem měla jet začal hořet a myslím, že tam byly i nějaké oběti na životech..už si to přesně nepamatuju. Ale na co nikdy nezapomenu je ten intenzivní pocit, že musím něco udělat....a vyhnout se té cestě  vlakem...Takže já na strážné anděle rozhodně věřím:-) 

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

20. 5. 2010 13:23
určitě :-)

ten můj se taky nefláká :-)

0 0
možnosti
I

intago

20. 5. 2010 12:39
takových historek je dost

třeba známá jasnovidka píše, jak za ní přiběhl ráno policista a říká-vůbec nevěřím jasnovidectví, ale ztratila se mi pistole a jestli ji nenajdu, budu mít malér. Koukla do koule a říká, právě ji učitelka  vzala vašemu synovi ve třídě8-o

Druhý den přišel s pugétem:-)

Když nemohu něco delší dobu najít, tak se optám intuice a pak už jdu skoro najisto;-)

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

20. 5. 2010 11:55
to je hezkýýýý

- ale taky strašidelný, síla :-) JK

0 0
možnosti
KB

naruzichapodnebesy

20. 5. 2010 11:41
Určitě jsou a jsou :)

Mně se stalo kdysi cosi podobného:

Zdál se mi sen - ne o tom, že se nebe hroutí, ale že jedeme autem, zatáčka doleva, horizont, na něm doprava a proti nám rozjetá tatra. Smetla nás - a nepřežili jsme to.

A pak jsme - asi o pět let později - jeli z dovolené ze Slovenska. Zatáčka doleva, horizont, na něm doprava - zakřičela jsem na mého muže: pozor! Lekl se a strhnul auto do příkopu. Zadkem vozu jsme urazili patník - ale vyhnuli jsme se rozjeté tatrovce, která vyletěla ze zatáčky proti nám. :-) Takže dobrý. Ve snu ne, ale ve skutečnosti jsme to přežili. :-)

0 0
možnosti
I

intago

20. 5. 2010 11:52
Re: Určitě jsou a jsou :)

každý den mi intuice vysvětluje významy snů. Proč umí vidět do budoucna? Protože ovládá kvantovku, sama je něco jako kvantový počítač, jistě znáte Matrix, ale film je dál od Reality;-)

0 0
možnosti
I

intago

20. 5. 2010 11:35
znám, zabývám se tím léta

je za tím prostě naše intuice, které někteří říkají Bůh, prostě část nevědomí, konkrétně nadvědomí čili vyšší Já

Lze jí zesílit, ale dá to čas a práci, jak lézt na Kailás:-)

Podrobněji intuice.mysteria.cz

0 0
možnosti
MD

Margot27

20. 5. 2010 11:32
Známá mi vyprávěla,

že  její příbuzné vypadlo z prvního patra batole. Dole ho našli bez sebemenšího škrábnutí a na bříšku mu leželo pírko...:-)

0 0
možnosti
LBSO

Lájosz Bács, sponzor ODS

20. 5. 2010 11:21
Moc pěkný článek.

Díky za něj i za vaši pokoru. R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

20. 5. 2010 11:12
.

Když mi bylo cca 16 let, tak jsem s kamarádem jel na motorce (Pionýru) polní cestou a oba dva jsme tam viděli pokácenou borovici. Větve na hromadě a světlý pařez. Ta borovice stála osamoceně na něčem, co bylo paloukem. Když jsme tam tudy jeli o pár dní později, tak borovice stála na svém místě a stojí tam dodnes. Byli jsme dva, úplně střízliví a oba jsme viděli to samé. Dodnes mi to nikdo nevysvětlil. Kdysi jsem o tom napsal i tento článek.

 

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=37217&bk=15446

Jen by mě zajímalo, jestli má někdo podobný zážitek. V.Kroupa

0 0
možnosti

oldiess

20. 5. 2010 11:18
Re: .

Vláďo, předpokládám že jste mysleli už i na holky a tak jste si prostě jen spletli palouk;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4885x
Dalo by se tvrdit, že otázka života vesmíru a tak vůbec již byla nejen zodpovězena a pár let to už je.