Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

honýsek

20. 5. 2010 19:21
pozor na dobu navratu

Doba, po kterou se snazime telo vratit zpet na normalni stravu, by mela trvat stejne dlouho, jako pust...pit pivo par hodin po 3dennim pustu je hazardovani s vlastnim zdravim!!! Po ty tri dny bych doporucoval maximalne naparenou zeleninu, 3. den snad nejake to neagresivni ovoce..cokoliv jineho, natoz ALKOHOL, je, at se na me nikdo nezlobi, blaznovstvi!

pust.cz

0 0
možnosti

nicknamed

23. 5. 2010 1:45
Re: pozor na dobu navratu

proc? mam uplne jine zkusenosti, neriakm se hned nacpat,ale stejne dlouhou dobu fakt neuznavam a verte mi, ze jsem diky castemu cestovani nejedl 3-5 dnu v zivote celkem casto (nekolikrat za rok v prubehu nekolika let)

0 0
možnosti

jarinka

19. 2. 2010 16:46
Vzpomněla jsem si,

pít destilovanou vodu je nesmysl, ale tu kohoutkovou nechávám nejméně hodinu odstát.

0 0
možnosti

nicknamed

23. 5. 2010 1:40
Re: Vzpomněla jsem si,

destilka neobsahuje zadne mineraly, pit by se fakt nemela je vyslovene nezdrava

proc ji nehcavate hodinu odstat? kvuli chloru? ten je tak tekavy, ze nez natocite sklenicku, uz tam zadny neni

0 0
možnosti

Jan Havelka

19. 2. 2010 15:32
užitečný text, dík!

Děkuji za Vaší vlastní zkušenost, která má (aspoň pro mě) mnohem větší váhu, než "chytré úvahy", kterými se to tady na blogu jenom hemží. Hezky jste to udělal a hezky jste to popsal. Asi takový půst zkusím taky.

0 0
možnosti

jarinka

19. 2. 2010 20:33
Re: užitečný text, dík!

Ano, začíná se to na blogu hemžit velmi chytrými pány, kteří nás chtějí okouzlit, leč neokouzlí. Blogerem dnešního dne je pro mě pan Pavel Kolář.:-)

0 0
možnosti

alkhazali

19. 2. 2010 14:28
tri dny pustu

jsou asi ideal dostupny vsem. bez vetsich problemu se da vratit zpatky k jidlu. jinak jste se samozrejme dostal sotva do prvni faze, ale i tak je videt, ze vam to dost dalo. ono pri chozeni do prace bych to ani o moc vic dni nezkousel. probouzet se s bilym povlakem na jazyku, bolehlavem a zapachem acetonu z ust, by asi nebylo uprostred pracovniho tydne to nejlepsi :) taky ten pocit chladu ke konci neni zrovna prijemny.

jenom by me zajimalo, jestli jste treba nepocitoval zvysenou nervozitu, druhy, treti den.

0 0
možnosti

Pavel Kolar

19. 2. 2010 15:13
Re: tri dny pustu

Spíš klid a pohodu. Cítil jsem plno energie. Možná, kdybych šel dál, bylo by to jiné. Teď už vím, co čekat, když 3 dny nic nezakousnu. Určitě ještě vyzkouším 5 nebo 7 dnů.

0 0
možnosti

eizoeizo

19. 2. 2010 12:57
Po 2 dnech hladovění mě hlad přešel.

Neměla jsem hlad ani chuť, náladu něco jako mix lehké únavy a lehké euforie. Jíst jsem zase začala 5. den, bez pocitu hladu. (Jen jsme se vsadili s kamarádem, kdo to dýl vydrží :)

0 0
možnosti

Jana Kolářová

19. 2. 2010 12:53
zajímavé

:-) JK

0 0
možnosti

Albert.Pes

19. 2. 2010 12:29
Občas se postím

z náboženských důvodů a ty tři dny jsou znát. Vždycky mě překvapí, kolik vody jsem schopný během půstu vypít - denně tak 5-7 litrů. Souhlasím s tím, že i bez jakýchkoliv  náboženských souvislostí je půst pro zdravého člověka zajímavá příležitost, jak se uklidnit a vyčistit si tělo. Proč ne...

0 0
možnosti

Pavel Kolar

19. 2. 2010 12:40
Re: Občas se postím

jedno nevylučuje druhé

0 0
možnosti

Bětka

19. 2. 2010 11:25
Podpora

docela jste mě nalákal.Jenže jak držet půst, když denně vařím a z rodiny mě nepodpoří vůbec nikdo? Že bych je vyměnila?;-D

0 0
možnosti

Pavel Kolar

19. 2. 2010 11:31
Re: Podpora

Klidně u toho vařte. Jen to musíte dát ochutnat někomu jinému. Ano, měl jsem chuť, ale šlo to v pohodě vydržet. Taky jsem při tom něco chystal na jídlo pro rodinu a ani jsem neochutnal, jen jsem čichal. V nejhorším jsem se napil vody. Ty 3 dny vážně doporučuji zkusit. R^

0 0
možnosti

ujirka

19. 2. 2010 11:09
zdravý půst

Protože musím pracovně fungovat a nachodím denně pěšky několik kilometrů, držím každý týden půst "jen" 30 hodin. Začal jsem v roce 2001 a od té doby jsem přestal navštěvovat lékaře, který mi předepisoval léky na revma. Cítím se lépe po psychické i fyzické stránce než v době, kdy jsem několikrát denně polykal vychvalované švýcarské prášky s "mixem účinných látek". Krátkodobý opakovaný půst u dospělých dle mého názoru může jen prospět (samozřejmě, z pohledu nemocí mohou existovat výjimky, kdy není vhodný).

Hezký den.

0 0
možnosti

jarinka

19. 2. 2010 8:38
Perfektní.

R^ Udělal jste mi tímto článkem velikou radost a věřím v něm úplně všemu. Pro okolí to vypadá hrozně, když nepřijímáte vůbec nic kromě vody, ale hrozné to není vůbec. Určitě jsou takové dejme tomu tři dny podstatně přínosnější pro organismus, než čtrnáct dnů jakési polovičaté diety, kdy trpíte a stále se přemlouváte. Stavy mnohem dokonalejšího čichu jsem zažila v době, kdy jsem se stravovala přísně makrobioticky, je to skutečně pravda. Zajímalo by mě ale, jestli nemá někdo zkušenost s vyčištěním očních drah, a tím se zlepšením zraku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4885x
Dalo by se tvrdit, že otázka života vesmíru a tak vůbec již byla nejen zodpovězena a pár let to už je.